[vc_row][vc_column][vc_column_text]فعالیت ما با افتتاح اولین شعبه این مجموعه در سال 86 کلید خورد. ما به عنوان مدیران و مسئولان کافه ویونا ، ضمن خوش آمد گویی به شما ، دائما در تلاش هستیم تا بهترین و با کیفیت ترین منو و سرویس را تحت استانداردهای بین المللی به شما ارائه کرده و ضمن دریافت بازخوردهای شما ، در صدد رفع کاستی های احتمالی می باشیم . ما بسایر خشنود هستیم که می توانپم از طریق شعب مختلف موجود در تهران و سایر شهر ها ، پذیرای حضور گرم شما در سراسر کشور عزیزمان باشیم .

قهوه مورد استفاده در کافیه ویونا از نوع la Semusse Swiss Coffee می باشد که یکی از بهترین برندهای اروپا و کل دنیا می باشد و بارها از سوی کارشناسان تغذیه در مجله های معتبر نظیر Food Trade تحسین شده است . کارخانه سازنده این قهوه در کشور سوییس ، در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا در پای رشته کوه های آلپ قرار گرفته که مکانی با شرایط ایده آل برا پرورش قهوه ای با بو و طمعی منحصر به فرد می باشد .

کاقه ویونا دارای 15 شعبه می باشد که به شرح زیر است :

1-شعبه پاسداران         2-شعبه اکباتان

3-شعبه تهرانپارس         4-شعبه ارگ (میدان تجریش)

5-شعبه ستارخان           6-شعبه قائم ( میدان تجریش)

7-شعبه روشا (نیاوران)    8-شعبه مرکز خرید اقدسیه

9-شعبه ونک پارک ( شیراز جنوبی )

10-شعبه کوروش

11-شعبه مرکز خرید ونک

12-شعبه موزه سینما (باغ فردوس)

13-شعبه فلسطین

14-شعبه خردمند ( کریم خان زند)

15-شعبه راه چوبی (چهارراه جهان کودک)

16-شعبه سون سنتر ( میدان نبوت ) [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

منوی ما

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]

کیک ها

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]